W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce postanowiliśmy podjąć pewne kroki w trosce o dobro i zdrowie naszych klientów.
Od teraz samochód można zamówić u nas zdalnie, bez wizyty w naszym salonie!
Dlaczego warto?
  • oferujemy szeroki wybór samochodów dostępnych od ręki
  • samochody są dezynfekowane bezpośrednio przed opuszczeniem naszego salonu
  • wprowadziliśmy w naszej firmie najwyższe standardy higieny aby maksymalnie ograniczyć zagrożenie związane z epidemią COVID-19 (przeczytaj)

1. Wybierz samochód

Odwiedź naszą stronę i zapoznaj się z największą ofertą samochodów dostępnych od ręki. (np. tutaj). Gwarantujemy, że każdy znajdzie coś dla siebie 🙂

 

2. Skontaktuj się z nami

Kiedy już wybrałeś swój samochód, lub potrzebujesz abyśmy doradzili Ci w wyborze, skontaktuj się z nami przez telefon mail lub chat. Gwarantujemy, że nasze Contact Center działa w niezmiennych godzinach czyli 8:00-19:00 od poniedziałku do piątku oraz 8:00-14:00 w soboty. Przypominamy, że kontaktować się można:

Telefonicznie: 12 273 44 00

Mailowo: salon@dynamica.pl

Przez stronę klikając w ikonkę czatu w lewym dolnym rogu.

3. Przygotujemy ofertę

Na tym etapie ustalamy wszystkie szczegóły. Podczas videorozmowy doradca pokaże na żywo samochód prosto z naszego placu. Przedstawi również ofertę finansowania, ubezpieczenia oraz ewentualnego odkupu poprzedniego samochodu.

4. Dostarczymy Twój samochód

Kiedy już wszystko mamy ustalone, przygotowujemy się do transportu. Umyty oraz zdezynfekowany samochód przyjedzie prosto pod Twoje drzwi. Podczas odbioru nasz pracownik sprawdzi z Tobą czy auto w pełni zgadza się z zamówieniem. Od razu podpiszemy też wszystkie wymagane dokumenty.