Blacharnia – Lakiernia DYNAMICA

Posiadamy najnowocześniejszy obiekt blacharnio-lakierniczy w kraju. Przyznano nam certyfikat TÜV Rheinland Polska co świadczy o wysokiej jakości usług, technologii, systemów zarządzania i wykwalifikowanego personelu. Przyznany certyfikat potwierdza rzetelność wykonywanych usług.

Już trzykrotnie otrzymaliśmy tytuł najlepszej blacharni-lakierni w Polsce, przyznawany przez PZWLP – niezależną instytucję zrzeszającą największe firmy oferujące usługi wynajmu flot samochodowych.

 


 

Naszym Klientom oferujemy:
  • kompleksową i sprawną likwidację szkód z AC i OC sprawcy (na czas naprawy udostępniamy Klientowi auto zastępcze)
  • naprawy blacharsko-lakiernicze karoserii pojazdów
  • pomiary geometrii oraz nadwozia pojazdów
  • naprawy metodą SMART ( w tym szkody gradowe, naprawy tworzyw sztucznych, lakierowanie częściowe etc.)
  • fachowe doradztwo w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych
 

LIKWIDACJA BEZGOTÓWKOWA: Gwarantujemy rozliczenie bezgotówkowe bezpośrednio z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, bez finansowego udziału Klienta

SAMOCHODY ZASTĘPCZE: Posiadamy ponad 100 samochodów zastępczych różnych klas, które udostępniamy naszym Klientom na czas likwidacji szkody

TECHNOLOGIA: Do napraw wykorzystujemy najnowocześniejszy sprzęt i narzędzia, w tym m.in.: zgrzewarki indukcyjne, lutospawarki, ramę naprawczą z elektronicznym systemem pomiaru nadwozia.

Zapraszamy do naszych oddziałów

 

Centrum Obsługi Szkód Kraków – Jawornik k/Myślenic
Myślenice, Jawornik 525
E-mail: cos.krakow@dynamica.pl
Tel: 12 273 44 23, 24, 28

Centrum Obsługi Szkód Wrocław
Wrocławska 23b, 55-114 Wisznia Mała
E-mail: cos.wroclaw@dynamica.pl
Tel/Fax: 71 312 39 37

Biuro Obsługi Szkód Rzeszów
Rzeszów, ul. Geodetów 1
E-mail: bok.rzeszow@dynamica.pl
Tel: 17 783 40 03, 691 811 811

 

NAPRAWY PO GRADOBICIU

Proponujemy Państwu naprawę uszkodzeń “gradowych” bez konieczności lakierowania naprawionych elementów. Uszkodzenia te są usuwane przy pomocy specjalnych metalowych dźwigni, dzięki którym wgniecenie jest delikatnie wypychane od wewnątrz elementu.

W miejscach niedostępnych (np. profile zamknięte) wgniecenia wyciągane są za pomocą plastikowych uchwytów (tzw. grzybków) doraźnie przyklejanych do powłoki lakierowej w miejscu uszkodzenia.

NAPRAWY DUŻYCH WGNIECEŃ

Duże wgniecenia na pokrywie silnika, dachu lub drzwiach, czy błotnikach znacząco obniżają wartość estetyczną pojazdu, a przy sprzedaży stanowić mogą spory problem.

Proponujemy Państwu naprawę tego typu uszkodzeń bez konieczności ponownego lakierowania elementu.  Metodologia naprawy jest taka sama, jak opisana wyżej, a usunięcie pojedynczego, nawet dużego wgniecenie zajmuje czasem nie więcej niż 30 minut

CO ZYSKUJESZ ?

  • powłoka lakiernicza nie ulega zniszczeniu i  jest takiej samej grubości jak przed naprawą
  • wykonanie naprawy w tej technologii nie powoduje spadku wartości pojazdu
  • naprawa jest wykonywana bez konieczności szpachlowania oraz lakierowania uszkodzonego elementu
  • nie ma konieczności demontażu elementów w celu wykonania naprawy

 

Centrum Obsługi Szkód Kraków
Magdalena Hołuj - Asystent biura obsługi klienta Blacharnia-Lakiernia
Magdalena Hołuj

Asystent biura obsługi klienta

+12 *** ** ** (pokaż numer)

m.holuj@dynamica.compet.pl

Anna Śliwa - Młodszy asystent biura obsługi klienta
Anna Śliwa

Młodszy asystent biura obsługi klienta

+12 *** ** ** (pokaż numer)

a.sliwa@dynamica.compet.pl

Piotr Mazurkiewicz - Brygadzista hali blacharsko-lakierniczej
Piotr Mazurkiewicz

Brygadzista hali blacharsko-lakierniczej

+12 *** ** ** (pokaż numer)

p.mazurkiewicz@dynamica.compet.pl

Kamil Tomana - Brygadzista hali blacharsko-lakierniczej
Kamil Tomana

Brygadzista hali blacharsko-lakierniczej

+12 *** ** ** (pokaż numer)

k.tomana@dynamica.compet.pl

Sebastian Szymski - Specjalista Działu Części
Sebastian Szymski

Specjalista Działu Części

+12 *** ** ** (pokaż numer)

s.szymski@dynamica.compet.pl

Zbigniew Tęczyński - Specjalista Działu Części
Zbigniew Tęczyński

Specjalista Działu Części

+12 *** ** ** (pokaż numer)

z.teczynski@dynamica.compet.pl

Klaudiusz Kaczmarczyk - Młodszy specjalista ds. części zamiennych
Klaudiusz Kaczmarczyk

Młodszy specjalista ds. części zamiennych

+12 *** ** ** (pokaż numer)

k.kaczmarczyk@dynamica.compet.pl

Katarzyna Warzecha - Asystent działu rozliczeń i administracji
Katarzyna Warzecha

Asystent działu rozliczeń i administracji

+12 *** ** ** (pokaż numer)

k.warzecha@dynamica.compet.pl

Aneta Wątkowska - Specjalista ds. kontroli płatności
Aneta Wątkowska

Specjalista ds. kontroli płatności

+12 *** ** ** (pokaż numer)

a.watkowska@dynamica.compet.pl

Karolina Cygan - Młodszy specjalista ds. kontroli płatności
Karolina Cygan

Młodszy specjalista ds. kontroli płatności

+12 *** ** ** (pokaż numer)

k.cygan@dynamica.compet.pl

Centrum Obsługi Szkód Wrocław
Krzysztof Brzeziński - Kierownik Biura Obsługi Klienta / Starszy Specjalista d/s obsługi szkód
Krzysztof Brzeziński

Kierownik Biura Obsługi Klienta / Starszy Specjalista d/s obsługi szkód

+12 *** ** ** (pokaż numer)

+48 *** *** *** (pokaż numer)

k.brzezinski@dynamicawr.compet.pl

AGATA KASPRZYK - Młodszy Specjalista d/s Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Agata Kasprzyk

Młodszy Specjalista d/s Likwidacji Szkód Komunikacyjnych

+12 *** ** ** (pokaż numer)

+48 *** *** *** (pokaż numer)

a.kasprzyk@dynamicawr.compet.pl

Patrycja Czternastek - Specjalista ds. Obsługi Szkód
Patrycja Czternastek

Specjalista ds. Obsługi Szkód

+12 *** ** ** (pokaż numer)

p.czternastek@dynamicawr.compet.pl

Katarzyna Skuza

Specjalista d/s Administracji i Rozliczeń

+12 *** ** ** (pokaż numer)

k.skuza@dynamicawr.compet.pl

Biuro Obsługi Klienta Rzeszów
Adrian Niewiadomski

Specjalista ds.obsługi szkód komunikacyjnych

+12 *** ** ** (pokaż numer)

+48 *** *** *** (pokaż numer)

a.niewiadomski@dynamica.pl

Centra Obsługi Szkód
Szymon Gutswa - Dyrektor Centrów Obsługi Szkód DYNAMICA
Szymon Gutswa

Dyrektor Centrów Obsługi Szkód DYNAMICA

+12 *** ** ** (pokaż numer)

s.gutswa@dynamica.pl